There's something wrong with Esther

Såg denna film för några dagar sen och

jag måste säga att
Jag tycker personligen
att den här filmen är en av dom


bästa
"skräck"-filmerna som jag sett.

Helt
oföutsägbar, inte bara

blod blod blod..utan mer mysterium & 

spänning! Mer som en
Thriller-

Skräckis
. Väldigt bra gjord och

tjejen spelar så jävla bra! Man blir


riktigt
rädd för henne efter filmen.










Trailern har ni nedan!

Men låt er inte luras helt av Trailern, filmen är MYCKET bättre än den uppfattningen man får i klippet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den verkar va cool filmen, hoppas du inte lurar mig nu, för blev väldigt insatt för den nu haha

2009-11-26 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0